۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۴۳۴۴۸
نماینده مردم سیستان و بلوچستان:

دشمنان کوردل از اتحاد مردم منطقه سیستان و بلوچستان عذاب می برند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سیستان و بلوچستان تخریب مساجد و کشتار زنان و فرزندان را اقدامی در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان و همچنین مبارزه با اسلام خواند و حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد.
دشمنان کوردل از اتحاد مردم منطقه سیستان و بلوچستان عذاب می برند

هدایت الله میرمراد زهی نماینده مردم سراوان، سیب سوران و زابلی در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اقدامات خصمانه تروریست‌ها در چابهار را حاصل ناکامی دشمنان از ایجاد تفرقه بین مسلمانان این منطقه دانست و گفت: دشمنان کوردل از اتحاد مردم منطقه عذاب می‌برند و هر ترفندی به کار می‌برند بی‌نتیجه می‌ماند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، عملیات‌های انتحاری از این داست را نتیجه شست‌و شوی ذهنی افرادی ساده اندیش دانست و اظهار داشت: با اطلاعات غلطی که به خورد آنها می‌دهند، از آنها استفاده ابزاری کرده و در این جهت‌ها استفاده می‌کنند که البته با هوشیاری‌ نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران این توطئه‌ها نیز خنثی می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم ایران شهادت را افتخار می‌دانند و به طور کلی می‌توان گفت درخت اسلام با خون شهدا آبیاری شده و خداوند متعال نیز، خود حافظ دین و کتابش بوده و این مطلب را صراحتا در قرآن کریم فرموده است، امیدواریم این اتحاد بین اقوام مختلف منطقه به حدی رسد که هیچ گونه حربه‌ای بر آن کارساز نشود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پرهیز مسلمانان از اقدامات تروریستی و کشتار زنان و فرزندان، انفجار در چابهار را کار عناصر ضد اسلام دانست و ابراز داشت: اقدامات این چنینی از برنامه‌های نظام سلطه و استکبار است که هدف آن ایجاد تفرقه در بین مردم و اقوام مختلف است، اما آنها از هوشیاری مردم غافل هستند و این‌کارها بیان‌گر سرریز شدن کاسه صبر دولت‌های غربی است.

میر مراد زهی در پایان تلاش دشمنان در جهت ایجاد تفرقه را عامل استحکام و مقاومت بیشتر مردم در مقابل آنان خواند و تصریح کرد: هر مسلمانی با مشاهده این گونه اقدامات در جهت از بین بردن مساجد و عبادت‌گاه‌های مؤمنین و همچنین کشتار بی‌رحمانه کودکان و افراد سالخورده در وقایعی همچون فاجعه تاسوکی در می‌یابد این کارها از سوی مسلمانان نبوده و تنها کفار و دشمنان اسلام هستند که می‌توانند دست به چنین حرکت‌های بی‌شرمانه‌ای بزنند./908/ت302/ج

ارسال نظرات