۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۲۵۶۰۵۲

استاندار خوزستان بر ضرورت همکاری فعالان قرآنی با ائمه جماعات تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با بیان این که جامعه امروزی نیازمند تقویت اصول دین مداری و آموزه های دینی است بر ضرورت همکاری فعالان عرصه قرآنی با ائمه جماعات تأکید کرد.
مقتدايي ، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، عصر امروز، در دومین گردهمایی مجمع قاریان قرآن خوزستان با اشاره به اهمیت توجه به آموزه های دینی در جامعه امروزی اظهارداشت: تقویت دین مداری باید از مسؤولان آغاز و به مردم ختم شود.

وی افزود: جوانان نیاز دارند تا ببینند چگونه مسؤولان مصالح دین را بر دنیا ترجیح دهند و این اتفاقی است که در طول دوران دفاع مقدس رخ داد.

استاندار خوزستان با بیان این که رهبر معظم انقلاب همواره بر پشتیبانی از فعالیت های قرآنی پیش قدم بودند، گفت: قرارگیری در کنار قرآن و فراگیری آموزه های قرآنی لطف بزرگی از سوی خداوند است.

مقتدایی ابرازداشت: فعالیت های دینی و قرآنی باید به سوی ایجاد تشکل های سازمان یافته پیش برود تا در این زمینه به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

وی از اختصاص 500 میلیون ریال به مجمع قاریان قرآن خوزستان خبر داد و گفت: باید از فعالان فعالیت های دینی در استان تقدیر شود.

استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت همکاری فعالان عرصه قرآنی با ائمه جماعات اظهارداشت: مسؤولیت این دو قشر دعوت مردم به حقانیت و پرهیزکاری است.

مقتدایی گفت: هنر ما دور هم جمع کردن فکرهای مثبت است و با سازمان دادن آن ها اثردهی فعالیت های فرهنگی و دین را سامان دهیم.

وی افزود: قرآن پناهگاهی است که در سایه آن انسان به آرامش می رسد و توسل به قرآن و اهل بیت(ع) جامعه را از بزهکاری، جرم و جنایت پاک می کند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: جمع منسجم و متدینی که منافع مردم را دنبال کنند بهتر به نتیجه می رسند و مردم نیز بیشتر از آن ها حساب خواهند برد./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات