۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۸۰۶۸۸
آصفری:

بند بند برجام در مجلس بررسی می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که بند بند برجام و همچنین موارد مثبت و منفی در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: توانمندی تیم مذاکره‌کننده برای مذاکره با 1+5 به پشتوانه توانمندی ملت ایران است.
محمد حسن آصفري، عضو کميسيون امنيت ‌ملي مجلس ‌شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز شنبه 24مرداد، در جلسه آگاه‌سازی سیاسی که در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی‌اکبر(ع) اراک برگزار شد، بیان داشت: نیاز به انرژی هسته‌ای در ایران اسلامی یک نیاز و ضرورت مهم است و به عنوان حق مسلم ملت شریف کشورمان محسوب می شود.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: حساسیت‌های موجود نسبت به حفظ محیط زیست در سطح دنیا به گونه‌ای است که در آینده کشورهایی که از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند به دلیل خسارت وارد کردن به محیط زیست باید غرامت بپردازند و این یکی از دلایل روی آوردن کشورها به انرژی‌های پاک نظیر انرژی هسته‌ای است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دانش هسته‌ای در حوزه  های انرژی، کشاورزی، دامپروری و پزشکی به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد؛ امروزه کشوری موفق است که بتواند از سوخت‌ها به صرفه و پاک نظیر انرژی هسته‌ای بهره مند شود.

 

آصفری تصریح کرد: کشورهای غربی در مسأله هسته‌ای در حال بهانه‌جویی هستند و همه می دانند که بهانه جویی های کشورهای غربی در رابطه باساخت کلاهک هسته‌ای در ایران، بهانه‌ای پوچ و واهی و بی ارزش است.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: طبق فتوای مقام معظم رهبری ساخت بمب اتم حرام است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از جایگاه و منزلت بسیار بالایی برخوردار است؛ این در حالی است که قبل از انقلاب کشورمان از این جایگاه برخوردار نبود.

 

آصفری تآکید کرد: امروز جایگاه مناسب جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان با بمب اتم به دست نیامده است و باید بدانیم ارزش‌های اعتقادی باعث رقم زدن این جایگاه شده است.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که بند بند برجام و همچنین موارد مثبت و منفی در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار داشت: توانمندی تیم مذاکره‌کننده برای مذاکره با 1+5 به پشتوانه توانمندی ملت ایران است و دلیل ناچاری غرب از مذاکره با ایران چیزی جز اقتدار و توانایی‌ فکری و استراتژیک کشور ما نیست./842/پ203/ج

 

ارسال نظرات