۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۵۳۳۰۲
مدیر حوزه علمیه مهدیه الیگودرز:

دولت باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد

مدیر حوزه علمیه مهدیه الیگودرز گفت: مشکلات جامعه امروز به دولت برمی گردد و دشمن با سیاه نمایی می خواهد انقلاب را مقصر اعلام کند و بین مردم شبهه ایجاد نماید.
دولت دوازدهم

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به استراتژی دشمن در راستای ضربه زدن به انقلاب بیان کرد: امروز دشمنان با طرح دسیسه های مختلف بین جمهوری اسلامی و انقلاب مردم را به شبهه انداخته اند.

وی با بیان اینکه بحث انقلاب از نظام جمهوری اسلامی جدا است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم از مشکلات اقتصادی، معسشتی و اقتصادی رنج می برند و این مشکلات جدای از انقلاب است.

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان داشت: دشمنان مشکلات جمهوری اسلامی را به گردن انقلاب می اندازد و با طرح این دسیسه در تلاش هستند تا مردم را از انقلاب دور سازند و در پی ضربه زدن به اصل انقلاب هستند.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه اظهار داشت: این مشکلات به دولت جمهوری اسلامی بر می گردد و دولت باید به فکر رفع مشکلات مردم باشد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه مسؤولان جوششی برای رفع مشکلات مردم ندارند، ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم زمانی برطرف می شود که مسؤولان فارغ البال باشند و به دور از دغدغه های مالی خود در پی رفع مشکلات اقتصادی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب تاکنون به خوبی عمل کرده و امروزه شاهد نفوذ انقلاب در دنیا هستیم، مسؤولان با عمل به موقع و اقدام مؤثر باید جلوی دسیسه های دشمنان را بگیرند و مسؤولی که توانایی حل مشکلات جامعه و رفع دغدغه بیکاری، اقتصادی و اشتغال مردم به ویژه جوانان را ندارد جایی در دولت اسلامی ندارد.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر و با بهره مندی از فرصت های تبلیغی و حضور روحانیان و مبلغان در جامعه باید دستاوردهای انقلاب را در جامعه به ویژه بین نسل جوان تبیین و جلوی توطئه های دشمنان گرفته شود.

وی یادآور شد: بیان دستاوردهای انقلاب موجب امیدبخشی به نسل جوان و خنثی سازی توطئه دشمن در راستای جدا سازی جوانان از انقلاب می شود./۹۴۵۱//۳۰۳/خ

ارسال نظرات