۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۰۷۲۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رفع مشکلات اقتصادی نیازمند اقدام جهادی و انقلابی مسؤولان است

رفع مشکلات اقتصادی نیازمند اقدام جهادی و انقلابی مسؤولان است
نماینده ولی فقیه در لرستان توجه به مشکلات اقتصادی را وظیفه ای همگانی خواند و گفت: رفع مشکلات اقتصادی از مسائل مهم کشور است و دولت باید ورود جدی پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی امروز بیان داشت: مسأله مهم امروز در کشور رفع این مشکلات است.

وی با اشاره به تأکید جدی رهبر معظم انقلاب در زمینه پیگیری جدی مشکلات اقتصادی افزود: دولت در این زمینه باید ورود جدی داشته باشد و با برنامه ریزی جدی و عملی به فکر رفع این مشکلات اقتصادی مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به راه اندازی جنگ روانی از سوی دشمن اظهار داشت: هدف دشمن در این زمینه سرگرم کردن و غفلت از مشکلات اقتصادی است باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار بود.

وی در ادامه مشکلات اقتصادی را از جمله مسائل مهم کشور عنوان کرد و گفت: نباید از این مسائل غافل شد و دولت باید ورود جدی پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مردم در حل مشکلات اقتصادی گفت: رونق تولید و اشتغال زایی و کار و تلاش لازمه موفق شدن و غلبه بر مشکلات اقتصادی است و باید به این مهم توجه داشت.

وی تأکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اقتصادی پویا و شکوفا باید به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی توجه داشت و در مقام عمل در دستور کار قرار گیرند، یکی از این مؤلفه ها همین تکیه بر ظرفیت درون، به کار گیری نیروی متخصص و جوان و رونق تولید و اشتغال زایی است./9451/ت310/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات