۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۴۸۵۲۱
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

جنگ فرسایشی بسیاری از نظامیان صهیونیست را دچار مشکلات روانی کرده است

جنگ فرسایشی بسیاری از نظامیان صهیونیست را دچار مشکلات روانی کرده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: جنگ فرسایشی روحیه سربازان اسرائیلی را تضعیف کرده است تا جایی که بسیاری از نظامیان صهیونیست امروز دچار مشکلات روحی و روانی بسیاری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی چهارشنبه شب در مراسمی که با موضوع بررسی تحولات غزه و نیز گرامیداشت شهادت سردار موسوی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بهتر از هر کسی می داند که پیمانه عمرش به سر رسیده و این دست و پا زدن ها کاری عبث است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: صهیونیست ها که همواره مدعی بودند قدرت نظامی برتر منطقه هستند اکنون نزدیک به 80 روز است که در مقابل نیروهای حماس زمین گیر شده اند و همین امر تمام تبلیغات آنان را برملا کرد.

حجت الاسلام کریمی در ادامه سخنان خود بیان داشت: بی گمان رژیم صهیونیستی نمی تواند همزمان در چندین جبهه در مقابل رزمندگان مقاومت قرار بگیرد و خود به این حقیقت معترف است تا جایی که خود سیاستمداران این کشور غاصب به این موضوع اذعان دارند.

وی ادامه داد: جنگ فرسایشی که نزدیک به 3 ماه از عمر آن می گذرد اندک اندک انرژی و روحیه سربازان اسرائیلی را تضعیف کرده است تا جایی که بسیاری از نظامیان صهیونیست امروز دچار مشکلات روحی و روانی بسیاری شده اند.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: پیروزی نهایی بی گمان نصیب جریان حق و مقاومت خواهد شد و به زودی شاهد تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی نهایی مستضعفان بر مستکبران خواهیم بود./1400/

ارسال نظرات