۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۵۵۹۵۴
حجت الاسلام رضایی اصفهانی مطرح کرد؛

ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای با اشاره به این که پیش از برگزاری این همایش ۷۰ مقاله در زمینه اندیشه‌های قرآنی رهبر انقلاب وجود داشت، از ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضایی اصفهانی دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای ظهر امروز در نشست خبری همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که در سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد از ارسال بیش از 200 مقاله به همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای خبر داد.

این کنگره از سال ۱۴۰۰ آغاز و از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را به صورت جدی ‌دنبال کرد و در سال ۱۴۰۲ وارد اجلاسیه شده و کمیته های علمی مختلفی تشکیل شد.

وی افزود: هدف اصلی این کنگره ترویج قرآن و آشناسازی جامعه با اندیشه های قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی است تا نسل جوان علاوه بر آشنا بودن با جنبه سیاسی رهبر انقلاب، با جنبه‌های قرآنی ناشناخته مانده ایشان نیز آشنا شوند.

دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای تحکیم نظام اسلامی را از جمله اهداف اصلی این همایش عنوان و ابراز کرد: این کنگره با بیش ۱۴۷ مرکز همکار بزرگ‌ترین کنگره تاریخ ایران است.

حجت الاسلام رضایی اصفهانی در ادامه از تشکیل ۷۲ کارگاه مقاله نویسی، ۱۸ کرسی علمی ترویجی و نقد، ۱۶ کمیته علمی از شخصیت‌های مختلف خبر داد.

ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه ای متعدد در استان های سراسر کشور ابراز کرد: با توجه به اهمیت این همایش، اجلاس‌های متعددی در استان های مختلف برگزار شده که هر کدام از استان ها، مجموعه آثار خود را مستقلا منتشر کردند و نرم افزار های هرکدام از اجلاسیه ها نیز جداگانه منتشر خواهد شد.

دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای افزود: در مجموع، تعداد ۱۱۶ پیش نشست، ۶۵ کارگاه آموزشی و ۱۲ کرسی مرتبط با محورهای همایش برگزار شده است و تعداد ۱۳ جلد از مجموعه مقالات این همایش به صورت جداگانه منتشر می‌شود.

ارسال نظرات