۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۷۵۶۷۵۹
آغاز رسمی سفر به استان قم؛

رئیس جمهور وارد قم شد+ فیلم

رئیس جمهور وارد قم شد+ فیلم
آیت الله رئیسی برای دومین بار در دوران ریاست جمهوری وارد قم شد و در بدو ورود به مرکز فقاهت و مرجعیت به زیارت حرم کریمه اهل بیت(ع) مشرف شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم به منظور انجام سفر استانی، بامداد امروز وارد قم شد.

آیت الله رئیسی در ساعات اولیه پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت بدون تشریفات مرسوم و متداول به زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و نیز قبور علمای مدفون در حرم رفت و بدون واسطه با زائران و مجاوران دیدار و گفت وگو کرد.

رییس جمهور کشورمان همچنین در بدو ورود به شهر مقدس قم، با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. رییس دفتر رییس جمهور و استاندار قم آقای رئیسی را در این برنامه همراهی کردند.

مراسم استقبال مردمی از رئیس جمهور ساعت ۱۰ صبح، از میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) صورت می‌گیرد.

تعداد بازدید : 33

طبق برنامه اعلام شده از سوی استاندار قم، رئیس جمهور حوالی ساعت ۱۱ صبح در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در بین اقشار مختلف مردم قم به ایراد سخن می‌پردازد. با توجه به مقبولیت آیت الله رئیسی و احتمال استقبال بالای مردم، تأخیر در این سخنرانی قابل پیش بینی است.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام پلیس راهور استان، بدلیل استقبال مردم شریف استان قم از دکتر رئیسی محدودیت های ترافیکی از میدان روح الله به سمت حرم مطهر اعمال خواهد شد .

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، عیسی زارع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه و علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

دیدار با برخی گروه‌ها و همچنین بازدید از پروژه‌های حوزه مسکن، نیرو و راه از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان قم است.

وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان قم، ستاد ارتباطات مردمی خود را به مناسبت سفر دور دوم رئیس جمهور به قم تدارک دیده اند.

سامانه سامد دولت نیز با حضور ۴۰۰ کارشناس در طول سفر رئیس جمهور آماده دریافت تماس‌ها، درخواست‌ها و نامه‌های مردمی است.

دیدار با علما و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در روز دوم سفر از مهم ترین برنامه های آقای رئیسی در شهر مقدس قم خواهد بود.

ارسال نظرات