۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۵۷۷۵۴

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری به آیات علم الهدی و آل‌هاشم

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری به آیات علم الهدی و آل‌هاشم
آیت الله حسینی بوشهری در دو پیام جداگانه شهادت آیت الله رئیسی را به آیت الله علم الهدی و شهادت امام جمعه تبریز را به آیت الله آل هاشم تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه در پیام های جداگانه ای شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم را به آیت الله سید احمد علم الهدی و شهادت آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را به آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم تسلیت گفت.
 
متن پیام آیت الله حسینی بوشهری به آیت الله علم الهدی به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حضرت آیت الله حاج سید احمد علم الهدی دامت برکاته
سلام علیکم و رحمت الله
 
وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
شهادت خادم اسلام و انقلاب، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور را به شما و همه وابستگان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و رضوان الهی، برای بازماندگان صبر و اجر و برای حضرتعالی سلامتی و مزید توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم.
 
سید هاشم حسینی بوشهری
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
 
آیت الله حسینی بوشهری همچنین در پیامی دیگر شهادت آیت الله آل هاشم را به پدر بزرگوار وی که از علمای تبریز است، تسلیت گفت.
 
متن پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری به آیت الله آل هاشم به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حضرت آیت الله جناب آقای سیدمحمدتقی آل هاشم دامت افاضاته
 
سلام علیکم و رحمت الله
شهادت فرزند برومندتان، عالم جلیل القدر و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم – رحمت الله علیه – به همراه آیت الله رئیسی رئیس محترم جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد، دل‌ها را داغدار و حزین کرد.
 
آن عالم وارسته سال‌ها در نظام اسلامی منشأ خیر بود و با سلوک مردمی و انقلابی خود در زمره یاران با وفای اسلام، انقلاب و ولایت به شمار می‌آمد.
 
اینجانب ارتحال آن شهید سعید را به رهبر معظم انقلاب – مدظله العالی -، حوزه‌های علمیه و مردم ولایتمدار آن استان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم، علو درجات و برای بازماندگان آن عالم پارسا به ویژه حضرتعالی صبر و اجر را از خداوند منان خواستارم.
 
سید هاشم حسینی بوشهری
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ارسال نظرات